Een faalveilige omgeving creëren

Het is belangrijk om in beweging te blijven. Nu doel ik niet op fysieke beweging, maar op de beweging van je bedrijf. De wereld wordt steeds digitaler en de behoefte van de klant verandert continu. Daarbij staat de concurrentie ook nooit stil. Het doel is om jouw bedrijf fit te maken voor de toekomst. Het is tijd om innovatie de baas te worden. Nu nog een stappenplan voor hoe je dit doet. Fridayoutofthebox heeft dit voor jou op een rijtje gezet. Het is belangrijk om een faalveilige omgeving te creëren. Het is belangrijk dat je een veilige plek hebt waar medewerkers moeten falen, waar iedereen de ruimte krijgt om aan de slag te gaan en waar originele ideeën er altijd mogen zijn. Innovatie heeft een onzekere uitkomst en falen hoort erbij, dus als manager mag je ook je eigen falen delen. Toon eigenaarschap en laat je team weten dat jij dit van hen verwacht. Zij weten waarmee gewerkt wordt; met welk budget, tijd en capaciteit. Die beperkingen zullen voor vooruitgang zorgen. Laat iets meer los, dan krijg je meer grip op het resultaat. Fridayoutofthebox is een strategisch innovatiebureau met een creatief team van Strategen, Coaches, Facilitators, Marketeers en Webdevelopers. Zij helpen organisaties in het opzetten van hun eigen experimenteerbenadering. Hierdoor wordt jouw hele organisatie uitgedaagd om mee te denken, want innoveren is een proces wat je samen moet doorlopen. Hierbij gaat het om het verzamelen, evalueren en selecteren van de beste ideeën.  

De Marketing professionals 

Zoek je naar professionals die bewust strategisch en doelgericht meedenken met jouw business, die van bezoekers leads weten te maken en die de marketing en sales van jouw bedrijf beter op elkaar laten aansluiten, dan kun je ook op zoek gaan naar een Marketing Automation Bureau zoals Digital Inside. Hier zitten marketing professionals die altijd op de hoogte zijn van de laatste trends en werken vanuit data gedreven verbeteringen. Digital Inside werkt altijd zo transparant mogelijk en je kunt altijd met hun activiteiten meekijken, zodat je zelf ook veel leert over Online Marketing. Ze houden de lijntjes kort, want goede communicatie is alles.