Communiceer met jouw klanten

Iedere ondernemer heeft er last van, je bent net hard aan het werk maar je wordt weer gestoord door een inkomende oproep. Het kan ook voorkomen dat je net de vergadering in wilt gaan en de telefoon gaat over, dit soort situaties spelen iedere dag af. Het is bekend dat een ondernemer het druk heeft en dat in de meeste gevallen alleen de hoofdzaken aan bod komen. Het bezoeken van klanten en leveranciers is een essentieel onderdeel van een bedrijf en daarom moet hier de volledige aandacht opleggen. Het nadeel hiervan is dat de telefoon vaak wordt vergeten waardoor een bedrijf niet altijd bereikbaar is, het komt zelfs voor dat bedrijven onmogelijk zijn te bereiken dat in deze tijd cruciaal kan zijn. Op de Nederlandse markt zijn er veel bedrijven die dezelfde producten of diensten aanbieden en dit leidt dat de vraag kleiner is dan het aanbod. Dit heeft als gevolg dat klant kan bepalen waar het product of dienst wordt gekocht, ook heeft een persoon de mogelijkheid om prijzen en de service van bedrijven met elkaar te vergelijken. Voor de consument is dit een groot voordeel en kan door het vergelijken van bedrijven een goede afweging maken voor welk bedrijf er wordt gekozen. Als ondernemer mag je daarom de telefoon niet links laten liggen maar het andere punt is dat er geen genoeg tijd is voor het beantwoorden van de telefoon. Het is ook niet mogelijk om deze taak op de rest van het personeel te leggen omdat de dagelijkse werkzaamheden in gevaar komen. De grotere bedrijven zijn dan in staat om een personeelslid aan te nemen maar niet ieder bedrijf heeft hier het budget voor. Een oplossing is om een inbound callcenter in te schakelen en dit soort bedrijven dienen als een telefoonservice. Een bedrijf als Bizziphone neemt de verantwoordelijkheid voor het opnemen van de telefoon.

https://www.bizziphone.com