Een geweldig ding als u een marketing bureau inhuurt is dat u er altijd op kunt rekenen dat de deadlines worden gehaald. Terwijl uw marketingmanager misschien geen tijd meer heeft om iets alleen af te ronden, kunnen bureaus altijd extra middelen naar het project sture om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u nodig hebt wanneer u het nodig hebt. Een ander voordeel van het inhuren van een digitaal bureau is dat u over het algemeen meer voor uw geld krijgt. Pensioenen, extra voordelen en salarissen zijn niet uw probleem meer. Het enige waar u zich zorgen over hoeft te maken is een vast maandelijks bedrag en of het bureau aan uw KPI’s voldoet. Het is ook niet nodig om te benadrukken dat “het invullen van de gaten” ook niet nodig is – bureaus hebben de neiging om verschillende afdelingen met verschillende specialismen te hebben, vooral als u met een geïntegreerd bureau werkt. Eén account heeft meestal zo’n drie tot vier mensen die er aan werken, elk met een ander vakgebied. Dit betekent dat u in wezen een volledig marketingteam tot uw dienst hebt, maar voor minder dan de kosten van één fulltime marketeer. In navolging hiervan hoeft u geen tijd of budget te investeren in het rekruteringsproces. Terwijl u misschien maandenlang op zoek bent naar een marketingmanager met de specifieke vaardigheden die uw bedrijf nodig heeft, zou u geen probleem moeten hebben met het vinden van een marketingbureau met een bewezen staat van dienst op het gebied van de diensten die u zoekt. Het is nog steeds belangrijk om tijd te nemen met het proces om ervoor te zorgen dat u het juiste bureau voor u vindt. Zelf op zoek naar marketing Nederland? Kijk eens op marketingkaart.nl |
https://marketingkaart.nl/ |