Het is voor bedrijven ongelooflijk belangrijk om goed zichtbaar te zijn. Je wilt duidelijk gezien worden door potentiële klanten, je doelgroep en voorbijgangers. Het is dan ook belangrijk dat het pand op de juiste manier wordt aangekleed, zodat je de zichtbaarheid kunt vergroten. Reclamemateriaal is hierbij onmisbaar. Er is tegenwoordig echter zoveel mogelijk dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Want waar kies je voor bij https://3tac.nl/? In dit artikel zetten we de meest gekozen materialen op een rij. GevelreclameWil je er zeker van zijn dat de aandacht van voorbijgangers wordt getrokken als ze voorbij komen lopen? Dan mag gevelreclame niet ontbreken. Je kunt hierbij denken aan een gevelbord, maar ook aan een spandoek. Deze wordt vervolgens aan de gevel bevestigd, zodat het pand ook van de buitenkant direct opvalt. Je laat hiermee heel eenvoudig zien wat de naam van het bedrijf is, waar je voor staat en wat je precies doet. Gevelreclame zorgt er dan ook niet alleen voor dat je opvalt bij de menigte, maar geeft ook direct weer wat voor bedrijf je runt. Hierdoor zijn mensen sneller geneigd om een kijkje te komen nemen en je diensten of producten te gebruiken. ReclamebordenReclameborden zijn misschien wel het meest gebruikte offline reclamemateriaal voor bedrijven. Niet zonder reden, want hiermee kun je werkelijk alle kanten op. Je kunt de borden bijvoorbeeld langs de snelweg laten plaatsen om verkeersdeelnemers op de hoogte te brengen van speciale acties, kortingen of simpelweg je producten, maar ook een bord gebruiken om je pand beter zichtbaar te maken. Het succes van een reclamebord hangt voor een groot deel af van het ontwerp. Zorg er daarom voor dat je hier goed over nadenkt en eventueel de hulp van derden inschakelt om dit voor je te realiseren. Zo weet je zeker dat de boodschap op de juiste manier overkomt. Ook is het belangrijk dat het reclamebord gedurende alle weersomstandigheden zichtbaar blijft. Kies daarom bij voorkeur voor een bord met verlichting en zorg voor een duidelijk lettertype. Ook mag het bord niet te klein zijn, zodat deze niet over het hoofd gezien zal worden.
Reclame binnen het pandHet is niet alleen belangrijk om buitenreclame te gebruiken, ook binnen is er wel wat werk nodig om de aandacht te trekken. Het is bijvoorbeeld slim om naambordjes en bewegwijzering in het pand te gebruiken. Op die manier weten mensen precies waar ze moeten zijn als ze het pand betreden. Hiermee wordt voorkomen dat ze gaan dwalen en direct een slechte indruk krijgen van de communicatie van het bedrijf. Investeer daarom ook zeker in binnenreclame om de mensen die je binnenhaalt niet direct af te schrikken, maar juist verder aan je te binden.
Weet je niet goed wat je allemaal nodig hebt? Neem dan contact op met de leverancier van reclamemateriaal en bespreek wat voor bedrijf je runt en wie jouw doelgroep is. Op basis van die informatie kunnen zij jou zeker verder helpen.
|